سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث استان مرکزی، در ششم تیرماه ۹۸؛

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شازند

مهم‌ترین حوادث امروز، ششم تیرماه ستان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شازند

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شازند از توقیف اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۷۵۳ میلیون ریال در عملیات پلیس شازند خبرداد.

سرهنگ سلگی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۱۸ دستگاه جاروبرقی مارک سامسونگ، ۵ عدد دستگاه کپی، ۲ دستگاه پرینتر، ۲ هزار و ۱۶۰ عدد عدد انواع آبزار آلات شامل انبردست، دم باریک سیم چین و.. فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی به ارزش تقریبی ۷۵۳ میلیون ۶۰۰ هزار ریال شدند و ۳ متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک کیلو تریاک در خمین

سرهنگ عزیز عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک طی عملیاتی از یک توریع کننده مواد مخدر در شهرستان خمین خبرداد.

سرهنگ عزیزی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس این شهرستان در تحقیقاتی از خرید و فروش مقادیری مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده مواد مخدر در منزلی در یکی از محلات شهر ستان خمین مطلع شده و برنامه ریزی لازم را برای دستگیری وی را آغاز کردند که با ادامه تحقیقات و با هماهنگی با دستگاه قضائی، منزل متهم تحت مراقبت نامحسوس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی، سرانجام با انجام عملیاتی بهنگام از سوی مأموران، نسبت به دستگیری فرد مذکور اقدام و در بازرسی از منزلش، مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف ومتهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس، از آنان خواست تا هر گونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت با هنجار شکنان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.