سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد؛

برنامه ریزی دقیق برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن

سردار غیب پرور در جمع مدیران فرهنگی سپاه‌های سراسر کشور گفت: مقابله با جنگ فرهنگی دشمن به جای شعار به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در همایش تخصصی مسئولان و مدیران فرهنگی سپاه‌های استانی سراسر کشور که به میزبانی قم برگزار شد، به وظایف حساس، مهم و تاثیرگذار نقش آفرینان فعال در جبهه جنگ فرهنگی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا و استفاده از ظرفیت هایشان، جنگ تمام عیار فرهنگی را آغاز کرده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، همه مسئولان و فعالان فرهنگی در کشور وظیفه دارند اوضاع فرهنگی جامعه را بطور مداوم مستمر بسنجند و مطابق با توطئه‌های فرهنگی دشمنان برنامه‌ریزی موثری داشته باشند.

وی با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگی حال حاضر کشور افزود: امروز در بازار و دانشگاه‌ها و مدارس از حیث مشکلات فرهنگی نگرانی جدی وجود دارد و تغییر سبک زندگی اسلامی بشدت مورد توجه دشمنان قرار دارد.

سردار غیب پرور با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی با تیزهوشی و تخصص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با همت و توان بسیجیان مخلص، فداکار و جهادگر این پهپاد منهدم شد تا بار دیگر سران استکبار و رئیس جمهور آمریکا گیج و مبهوت قدرت نظامی ایران اسلامی شوند و به قدرت نظامی کشورمان پی ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آخر ابراز امیدواری کرد: همانطور که در عرصه نظامی حرف برای گفتن داریم باید در عرصه فرهنگی نیز حرف برای گفتن داشته باشیم تا دشمنان همچنان در رسیدن به اهدافشان مایوس باشند و نتوانند مانع درخشش طلوع خورشید انقلاب اسلامی در جهان شوند.

سردار آزادی معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین نیز در ابتدای این همایش بازیابی و به روز رسانی ظرفیت‌های فرهنگی توسط مسئولین فرهنگی سپاه و انجام کار‌های جهادی موثر در عرصه فرهنگی و ایجاد مراکز آفرینش‌های فرهنگی در نقاط مختلف کشور را از اولویت‌های این سازمان در سال ۹۸ برشمرد و گفت: در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمنان باید از ظرفیت و توان جوانان انقلابی و ولایی خوش فکر، با انگیزه و دارای روحیه تحقیق و پژوهش استفاده کرد.

این همایش دو روزه فردا به کار خود پایان می‌دهد.

در حال حاضر بیش از ده هزار کارشناس و مسئول فرهنگی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/الف

شعار دادن، پاسخگوی تهاجم فرهنگی دشمن نیست

برچسب ها: بسیج مستضعفان ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.