سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان وام اشتغال به جوانان

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پرداخت شده است.

امیرحسین آل اسحاق مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت جوانان در دو بخش در حوزه اشتغال وارد می شود.

وی با بیان اینکه درحوزه تسهیلات ارزان قیمت در دو بخش شهری و روستایی فعالیت داریم، گفت: در بخش شهری با تسهیلات ۴ درصد صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ارائه می دهد و در بخش روستایی بانک رسالت ما را همراهی می‌کند.

آل اسحاق افزود: ارائه تسهیلات اشتغال به جوانان ۷ مرحله دارد که بعد از تشخیص و آموزش، مواد اولیه در اختیار آن‌ها می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت جوانان برای حمایت از اشتغال مشارکت با مجموعه‌های دانشگاهی، جهاد دانشگاهی، مراکز رشد، خلاقیت و نو آوری را در دستور کار دارد، ادامه داد: مامتولی اصل اشتغال نیستیم چرا که وزارت جوانان به عنوان بخشی از دولت می‌تواندپیگیر مطالبات باشد.


بیشتر بخوانید: نگرانی وزیر ورزش از افزایش روند طلاق در استان قم


مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان مجموع اعتباری است که به اشتغال جوانان تخصیص داده است و از این میزان تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پرداخت شده است.

آل اسحاق ادامه داد: تقریبا بازه زمانی تأیید طرح تا پرداخت وام تسهیلاتی طولانی است، چراکه بخش کوچکی ازآن مربوط به بانک‌ها و وزارت جوانان است.

وی با بیان اینکه در این زمینه گرفتن مجوز از سایر دستگاه‌ها و.. زمان بر است، گفت: در طرح‌های توسعه‌ای این مشکلات وجود ندارد چرا که اشتغال از قبل وجود داشته است و پرداخت وام به آسانی صورت می‌گیرد..

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کي پرداخت شد؟ کجا؟ به کي؟
منصور
۱۰:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ببخشید // از این پولها به جوانها برای اشتغال زایی هم میدن ؟؟
جواد
۰۹:۲۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کجا و چجوری میشه این وام ها را گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟