سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز چهارم تیر ۹۸؛

از دستگیری سارق دوچرخه در عالیشهر تا توقیف محموله قاچاق در کنگان

مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم تیر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه چهارم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق دوچرخه در عالیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ، از شناسایی و دستگیری سارق دوچرخه با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهرستان، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۲۱ عالیشهر متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عرب زاده، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۷ دستگاه دوچرخه از پارکینگ منازل مسکونی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری درخاتمه ضمن هشدار به شهروندان و صاحبان منازل مسکونی از آنان خواست: هنگام خروج از ساختمان از بسته شدن درب منازل، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی اطمینان حاصل کنند.

محموله قاچاق در کنگان متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت : مأموران انتظامی شهر کنگان طی کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل کالای قاچاق را در محور خروجی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ رهام رضایی گفت تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۸ دستگاه یخچال فریزر فاقد مجوز قانونی و مدارک گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان عنوان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند، هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.