سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی رئیس جمهوری وارد چابهار شد

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در راس هیاتی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان امروز وارد فرودگاه کنارک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در تشریح برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: دکتر نهاوندیان باهدف بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، صنعتی و تجاری منطقه آزاد چابهار و شهرستان‌های چابهار و کنارک به این منطقه سفر کرده است.

عبدالرحیم کردی افزود: در این سفر معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری از اسکله صیادی کنارک، پیکره صنعتی و کارگاه‌های تولیدی منطقه آزاد چابهار بازدید و در نشست‌هایی با فعالان اقتصادی، تجار، صنعتگران و کارآفرینان منطقه و همچنین مدیران عامل شرکت‌های خارجی فعال در منطقه آزاد چابهار مسائل و مشکلات را بررسی می‌کند.

وی بیان کرد: معاون رئیس جمهوری در این سفر همچنین از طرح توسعه اسکله‌های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و مناطق حاشیه شهر بازدید می‌کند.

دکتر نهاوندیان یکشنبه شب وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شده و علاوه بر بازدید‌های مختلف از پایانه، گمرک و بازارچه مرزی میرجاوه، شرکت در نشست‌هایی با حضور فعالان اقتصادی و بازرگانی، دانشجویان، نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها شرکت کرده است و امروز عازم چابهار شد.

انتهای پیام/گ

سفر معاون اقتصادی رئیس جمهوری به چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.