سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۵۰ میلیاردی قاچاقچی سوخت از مرز ماهیرود

شرکتی در غرب کشور که اقدام به قاچاق سوخت از مرز ماهیرود کرده بود، ۵۰ میلیارد تومان جریمه شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این شرکت که در غرب کشور مرتکب  قاچاق ۵۸ فقره محموله صادراتی نفت و گاز شده بود بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی با بیان اینکه اجرای حکم برای پرونده این شرکت در حال انجام است افزود: سال گذشته با توجه به نوسانات ارزی کشور و بواسطه تحریم‌های دشمنان با افزایش پرونده مواجه شدیم که به نسبت سال گذشته آن ۵۸ درصد افزایش داشته است.

اشرفی  ادامه داد: در حوزه‌ی کالا و خدمات ۱۴ پرونده احتکار را دریافت کردیم و متخلفین به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و عرضه کالا در بازارمحکوم شدند. 

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: در سه ماهه امسال  هزار و ۳۵۰پرونده تشکیل و ۹۴ درصد آن‌ها بررسی شده که نتیجه آن ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان بوده است.

وی در خصوص پرونده‌های دریافتی توسط شعب تعزیرات حکومتی در استان افزود: سال گذشته ۴ هزار و ۶۰۰ پرونده با لغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال جریمه نقدی دریافت شد که با عملکرد ۹۸ در صدی به عمده‌ی آن‌ها رسیدگی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با بیان برگزاری گشت‌های مشترک به همراه سایر سازما نهاد‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، دامپزشکی و سازمان صنعت و معدن استان افزود: سال گذشته ۳۸۰ گشت مشترک از هزار و ۱۰۰ واحد بازرسی کردند که برای ۶۳ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

انتهای پیام / ط ا

افزایش  ۵۸ درصدی پرونده‌ها در سال گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.