سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایفای بهینه وظایف محوله در حوزه حفاظت از محیط زیست، ضامن حفظ و ارتقاء سلامت عمومی است

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم ایفای بهینه وظایف محوله در حوزه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و خواهان تشکیل اتاق‌های اندیشه ورز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان با تشریح نقش محیط زیست سالم در تضمین سلامت عمومی، گفت: پایش مستمر مولفه‌ها و تعامل منطقی با مجموعه دستگاه‌های مرتبط و اثرگذار، رمز موفقیت حفاظت محیط زیست در عرصه‌ی مبارزه با تهدیدات است.

وی، با اشاره به معضلات متعدد و متنوع محیط زیستی در گیلان، افزود: برای رفع این تهدیدات روش‌های علمی و کارشناسانه و تشکیل اتاق‌های اندیشه ورز نتیجه بخش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، در ادامه با استناد به آموزه‌های اصیل اسلامی و نص صریح قرآن کریم، توصیه‌های این دین مبین را در حوزه حفاظت از محیط زیست قابل تامل و تعمق دانست و گفت: اینکه در بیش از ۶۰۰ آیه از کتاب آسمانی مسلمانان بطور مستقیم به مسائل و اهمیت محیط زیست اشاره شده نشانه جامع نگری اسلام به زندگی دنیوی و اخروی است.

قربانعلی محمد پور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیز از ظرفیت‌ها زیست محیطی استان گزارش داد و گفت: ۲۱۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی گیلان، با همت ۱۷۶ محیط بان محافظت می‌شود که ۳۰ هزار هکتار آن عرصه‌های آبی و تالابی است.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ایفای بهینه وظایف محوله در حوزه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.