سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتفع شدن مشکل کمبود آب شهر کرمانشاه

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : در صورت تامین اعتبار، مشکل کمبود آب شهر کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰ مرتفع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی از شهر‌های استان با تنش آبی مواجهند، گفت : کرمانشاه نیز از جمله این شهر‌ها است که با کمبود آب خصوصا در فصل تابستان مواجه می‌شود.

وی با اشاره به طرح عظیم آبرسانی بلندمدت شهر کرمانشاه که در حال انجام است، گفت : قرار است در قالب این طرح ۲.۶۶ مترمکعب آب در ثانیه از سد گاوشان برای کرمانشاه تامین شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه برای اجرای این طرح تصفیه‌خانه‌ای با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا است، افزود: با تکمیل طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه بخش عمده‌ای از مشکلات تامین آب شهر کرمانشاه مرتفع خواهد شد.

داووی یکی دیگر از مشکلات مهم تامین آب شهر کرمانشاه را عدم وجود خطوط بین مخازن دانست و عنوان کرد: این امر باعث شده در برخی از نقاط میزان آب به مقدار مناسب و مازاد وجود داشته باشد و در برخی از مناطق نیز با کمبود مواجه باشیم.

وی افزود: در زمینه خطوط بین مخازن نیز برای شهر کرمانشاه قرارداد‌هایی منعقد شده و در برخی از نقاط، کار بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تکمیل این طرح‌ها را نیازمند تامین اعتبار دانست و گفت: اگر اعتبارات به موقع تامین شود، شاهد تکمیل این طرح‌ها تا سال ۱۴۰۰ و رفع مشکل کمبود آب شهر کرمانشاه خواهیم بود.

داوودی یادآور شد: البته نباید فراموش کرد تامین آب به طور عمده بر عهده آب منطقه‌ای و توزیع آن به عهده شرکت آب و فاضلاب است .

 

 

انتهای پیام/د

کمبود آب خصوصا در فصل تابستان

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.