سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارناوال سلامت هنرمندان شیرازی برای معرفی پیامدهای فشارخون بالا

همگام با اهداف آگاهی بخشی عمومی در بسیج ملی کنترل فشارخون، هنرمندان شیرازی با برپایی کارناوال سلامت، پیامدهای منفی ناشی از بیماری فشارخون بالا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی بسیج ملی کنترل فشارخون در دانشگاه گفت: با توجه به اثربخشی کارآمد هنر در انتقال مفاهیم، دبیرخانه بسیج ملی کنترل فشارخون در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر آن شد تا از این توانمندی در تحقق اهداف آگاهی بخشی پیرامون بیماری فشارخون بالا بهره برده و برپایی این کارناوال سلامت، با همکاری کانون تئاتر خیابانی شیراز، وابسته به انجمن هنرهای نمایشی فارس پیش بینی شد.

حسینی با تقدیر از مشارکت جامعه هنرمندان فارس در امر آموزش عمومی سلامت و به ویژه در خصوص بیماری فشارخون بالا، به دلیل پیامدهای منفی این بیماری، افزود: این کارناوال سلامت، روز جمعه سی و یکم خرداد، در پیاده رو سلامت، با شرکت ۶۰ هنرمند و با ارائه آثار نمایشی مرتبط با بیماری فشارخون بالا، برپا شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

او اضافه کرد: همچنین با هدف توسعه دسترسی به امکان غربالگری سلامت مخاطبان این کارناوال، یک ایستگاه سیار اندازه گیری فشارخون در حاشیه برگزاری این کارناوال، برپا شد.

حسینی با اشاره به دیگر برنامه های هنری پیش بینی شده برای بسیج ملی کنترل فشارخون، از برگزاری ۹ نمایش خیابانی در مناطق مختلف شهر شیراز تا پانزدهم تیر؛ پایان مرحله اجرای این بسیج ملی خبر داد.

رییس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی بسیج ملی کنترل فشارخون در دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: بی شک به واسطه هنر، می توان به نحو کارآمدتر و با ظرافت بیشتری، ذهن مخاطب را با اهداف سلامت محور این بسیج ملی، همسو کرد.
انتهای پیام/م

برگزاری ۹ نمایش خیابانی در شیراز

برچسب ها: تغذیه ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.