سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به ۱۰ هزار فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان رضوی

در ۳ ماه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان رضوی رسیدگی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت, ۱۰ هزار فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان رضوی رسیدگی شد که تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل ۱۰ هزار و ۹۷۲ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۳ فقره بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت پرونده‌های ارزی زیادی نیز رسیدگی و مختومه شد به طوریکه از ابتدای امسال تاکنون پرونده‌های ارزی به ارزش ۷۸ میلیون و ۳۵۵ هزار انواع ارز به این اداره کل وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: فعالیت دلالان ارز را در مقابل بانک ملی مرکزی جرم است؛ اثبات دلالی در راستای صدور رأی مشکل بود که با هماهنگی دادستانی در اطراف بانک دوربین‌هایی نصب شده است تا با ثبت تصویر افراد، دلالان شناسایی شوند.

حمیدرضا کریم افزود: برای جلوگیری از تخلفات در صنوف اطراف حرم مطهر و پیشگیری از تقلب در تابستان، کانکسی با نشان تعزیرات حکومتی آماده استقرار در میدان بیت المقدس است که در صورت دادن مجوز از سوی شهرداری برای استقرار کانکس، حجم زیادی از تخلفات کاهش خواهد یافت.

وی اداه داد: همچنین طرحی با عنوان "دکه القضا" در اطراف حرم مطهر رضوی آماده شده تا در این چارچوب قضات اداره کل تعزیرات در دکه‌های اطلاع رسانی در اطراف حرم مطهر رضوی برای رسیدگی به شکایت زائران مستقر شوند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

۱۰ هزار فقره پرونده تخلف تعزیراتی در خراسان رضوی رسیدگی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.