سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت شرکت‌های فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد

مدیرکل استاندارد فارس گفت: واحد‌های تولیدی استان فارس که همه محصولات آن‌ها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد باشد، می‌توانند در رقابت برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی رهنمامدیرکل استاندارد فارس گفت: واحد‌های تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد می‌توانند نسبت به تهیه و تکمیل مستندات لازم مطابق با فرم‌های مربوطه که درسایت اداره کل استاندارد فارس به ادرس http://www.farsstandard.ir بارگذاری شده اقدام کرده و تا ۱۵ تیرماه در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد بارگذاری کنند.

وی افزود: در صورتیکه واحد‌های متقاضی به هر دلیل موفق به ثبت نام در فرآیند انتخاب واحد نمونه نشدند، مشکل مربوطه را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام شود.

رهنما ادامه داد: هرگونه تغییر در عوامل و ضوابط ارزیابی در سایت مذکور اطلاع رسانی می‌شود و امکان اقدام درخصوص درخواست‌هایی که خارج از مهلت تعیین شده و یا به صورت ناقص ارائه شو، وجود نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: کالا‌های تولیدی این شرکت‌ها نباید در جریان آزمون‌های سال هیچ گونه مغایرتی با موازین استاندارد داشته و این شرکت‌ها نیز نباید هیچ گونه شکایت منجر به اقدام حقوقی را در کارنامه داشته باشند.

رهنما افزود: برگزاری دوره‌های آموزش مدیران و کارکنان و دوره‌های آموزشی مسئولان کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی از امتیاز‌های اصلی انتخاب واحد‌های نمونه استاندارد تلقی می‌شود.

مدیرکل استاندارد فارس بیان کرد: مهلت تعیین شده برای شرکت واحد‌های تولیدی در فرآیند انتخاب واحد‌های نمونه استاندارد تا ۱۵ تیرماه ۹۸ است و این فرصت تمدید نمی‌شود.

به گفته وی، هم اینک افزون بر ۱۳۰۰ واحد صنعتی در استان فارس برای حدود ۳۶۰۰ فرآورده تولیدی خود از اداره کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد دریافت کرده اند.
انتهای پیام/م

انتخاب واحد نمونه استاندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.