سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرات برتر رقابت طرح «دادرس» سیستان و بلوچستان مشخص شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نفرات برتر هفتمین المپیاد طرح «دادرس» در مرحله استانی با مشخص شدن نفرات برتر در زاهدان بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میری  معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در مرحله استانی این رقابت‌ها ۱۸ تیم ۱۶ نفره از دانش آموزان دختر و پسر پایه هشتم سیستان و بلوچستان از ۲۹ خرداد به مدت سه روز به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در آزمون کتبی و کار‌های عملی همچون ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، خونریزی پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم انفرادی و مشارکت در کار‌های گروهی از جمله اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق و حمل مصدوم گروهی، با یکدیگر به رقابت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: طرح «دادرس» با هدف تبیین و تقویت خود امدادی در بین دانش آموزان، شکوفایی استعداد‌های علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان اجرا می‌شود و از موثرترین طرح‌های ملی هلال احمر است که دانش آموزان، آموخته‌ها و داشته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت‌ها در مواقع بحرانی در خانواده و جامعه استفاده می‌کنند.

وی افزود: در پایان در بخش بانوان تیم‌های ایرانشهر، میرجاوه و نیمروز و در بخش پسران به ترتیب شهرستان‌های ایرانشهر، هامون و خاش عناوین برتر را از آن خود کردند.

میری اظهار داشت: ۲ تیم برتر دختران و پسران طرح «دادرس» سیستان و بلوچستان بعد از موفقیت در این مرحله به رقابت‌های کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/گ

معرفی نفرات برتر رقابت طرح دادرس سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هلال احمر ، آزمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.