سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در خمین

نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در پارک شهید مدرس شهرستان خمین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با هدف اطلاع رسانی به خانواده در زمینه ی مواد مخدر در پارک شهید مدرس شهرستان خمین افتتاح شد.

امینی معاون امور پیشگیری مواد مخدر اداره کل بهزیستی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی و اطلاع رسانی خانواده‌ها از مواد مخدر صنعتی و سنتی افتتاح شده که جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های آن آگاه نماید.

وی افزود: یکی از اهداف این نمایشگاه اطلاع رسانی و حساس سازی عموم مردم در قبال شناسایی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر است که به همت اداره کل بهزیستی استان مرکزی و اداره بهزیستی شهرستان خمین برگزار شده است.

ملک حسینی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز گفت: در این نمایشگاه‌ها  اقداماتی از قبیل فرهنگی و پیشگیری را اطلاع رسانی می‌کنیم و در این یک هفته حساس سازی عمومی جامعه هدف را انجام خواهیم داد.

حسینی افزود: این نمایشگاه‌ها با همکاری ۲۶ دستگاه عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در بوستانها، مجمامع عمومی و میدان‌ها برپا می‌شوند.

نمایشگاه پیشگیری و اطلاع رسانی مواد مخدر شهرستان خمین از ۲ تیرماه به مدت ۳ روز در پارک مدرس دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ی

آشنایی و اطلاع رسانی خانواده‌ها از مواد مخدر در نمایشگاه خمین

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.