سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش خسروی به دخالت یکی از معاونان وزیر ورزش در انتخابات وزنه برداری

سرپرست فدراسیون وزنه برداری به شایعه دخالت معاون وزیر ورزش در انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز صحبت‌هایی در خصوص دخالت یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون وزنه بردای مطرح شد. در بخشی از این شایعات عنوان شده که پس از دخالت‌های این معاون قرار است تغییری در لیست اعضای مجمع انتخابات رخ دهد. حالا علیرضا خسروی سرپرست این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنکاران جوان، اظهار کرد: اولین سوال من این است که آیا آقایان برای مطرح شدن چنین صحبت هایی، سند دارند؟ این‌ها تهمت و افترا است.

خسروی ادامه داد: بعضی مواقع از روی هوا و هوس یک سری صحبت‌ها گفته می‌شود و سوال دیگرم این است که آیا من در این انتخابات نفعی دارم؟ من به عنوان کارمند وزارت ورزش و جوانان برای سرپرستی این فدراسیون آمدم تا انتخابات را برگزار کنم و هر کسی نیز که پیروز انتخابات باشد برای وزارت ورزش و جوانان محترم است. البته اگر این صحبت‌ها علیه من باشد که هیچی، اما فعلا در خصوص یکی از معاونانِ سلطانی فر مطرح شده است، که این خیلی بدتر است.

شاید افرادی که این حاشیه‌ها را مطرح می‌کنند، خودشان به دنبال حمایت از کاندیدای دیگری هستند

سرپرست فدراسیون وزنه برداری خاطر نشان کرد: از کجا معلوم آن کسی که این حرف‌ها را می‌زند، خودش به دنبال برنده شدن یک کاندیدای دیگر نباشد؟ در کل باید گفت که من به این فدراسیون آمدم تا این انتخابات را برگزار کنم و امیدوارم آخر و عاقبت همه‌ی ما خوب باشد.

منتظر جواب نهایی وزارت ورزش هستیم

او در خصوص انتخابات هم تصریح کرد: منتظر ابلاغ‌ از سوی وزارت هستیم تا هم زمان انتخابات و هم جواب تایید صلاحیت‌ها مشخص شود و از سوی دبیر مجمع انتخابات فراخوانی به کاندیدا‌ها ابلاغ شود.

لازم به ذکر است که انتخابات فدراسیون وزنه برداری پیش از این با اعلام وزارت ورزش و جوانان قرار بود نیمه اول تیر ماه برگزار شود که با اعلام محسن بیرانوند دبیر مجمع انتخابات، برگزاری این مجمع در زمانی که از پیش اعلام شده است، امکان پذیر نیست.


بیشتر بخوانید:

تداوم حواشی در وزنه برداری پس از مشخص نشدن زمان انتخابات

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری: شیطنت‌های انتخاباتی، در ماجرای مرضیه قنبری دیده شده است

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست فدراسیون وزنه برداری درباره دخالت وزارت ورزش در انتخابات این رشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.