سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه راهکاری برای اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی و مشکلات ستون فقرات

رئیس دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه از درنظر گرفتن راهکاری برای اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی و مشکلات ستون فقرات با راه اندازی کلینیک ورزش در آب و توانبخشی ورزشی آبی در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسین عیدی رئیس دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه گفت : به دنبال ایجاد مراکز رشد و واحد‌های فناور برای ارائه خدمات به جامعه هستیم که علاوه برآن، جنبه کارآفرینی و اشتغالزایی را به دنبال دارد.

وی گفت : در همین راستا دانشکده واحد‌های رشد و فناور را ایجاد کرده ایم که کلینیک تخصصی آب درمانی یکی از شاخه‌ها و واحد‌های فناور دانشگاه رازی است که به عنوان زیرشاخه دانشکده علوم ورزشی با مدیریت اصلی فرزانه گندمی ایجاد شده است.

این مسوول ادامه داد: رویکرد راه اندازی این کلینیک براین است تا بتواند خدماتی به افراد مبتلا به مشکلات اسکلتی حرکتی، پارگی‌های رباطی، درد‌های مزمن کارکنان پشت میزی، گیرافتادگی و مشکلات مفصل شانه، مشکلات ستون فقرات، پیشگیری از سقوط در سالمندان، استئوآرتریت مفصلی، بیماران ام. اس، دیابت و نوروپاتی ارائه دهد و در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری داریم و با پزشکان جلسات متعددی برگزار کرده ایم.

عیدی با بیان اینکه با ارائه حرکات و ورزش در آب سعی می‌شود تا مراجعه کنندگان بهبودی کامل یابند، افزود: مرکز این کلینیک در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی قرار دارد و تبلیغات آن انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه سه استخر طرف قرارداد با این کلینیک است به استخر آزادی، هتل پارسیان و دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: مراجعه کنندگان براساس نوع مشکلی که دارند در این مرکز مشاوره می‌بینند و پس از تشکیل پرونده به گرو‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند و برهمین اساس برنامه و تمرینات ورزشی در آب برای آنان در دوره یکماهه و ۱۲ جلسه تعریف می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد مراکز رشد و واحد‌های فناور برای ارائه خدمات به جامعه

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.