سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش تابستانه ۶۰۰ دستگاه ناوگان عمومی در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۵۹۹ دستگاه ناوگان عمومی مسافربری خراسان جنوبی آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گرجی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ناوگان عمومی شامل انواع وسیله نقلیه عمومی برون شهری، ناوگان اتوبوسی ویژه، ناوگان سواری کرایه و مینی بوسی؛ آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی در مقاصد مختلف درون و برون شهری خراسان جنوبی هستند.


وی افزود: در تابستان سال گذشته بیشترین سفر از خراسان جنوبی به استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان بوده و بیشترین سفر انجام شده و مسافر جابجا شده مربوط به تیرماه با انجام ۱۰ هزار و ۱۱۶ سفر و جابجایی ۹۸ هزار و ۱۷۸ مسافر بوده است.


گرجی از انعقاد توافقنامه‌ای با انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: با این توافقنامه این امکان برای مسافرین فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیت از طریق دفاتر فروش بلیت سطح شهر و وب سایت‌های فروش بلیت شرکت ها، بتوانند نسبت به خرید بلیت رفت و برگشت سفر اقدام کنند.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: کنترل و نظارت بر وضعیت پایانه‌های مسافربری، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و مراکز مکانیزه معاینه فنی با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در دستور کار تیم‌های نظارتی این اداره کل قرار دارد و تلاش خواهد شد تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقاء سطح خدمات به مسافرین از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف‌ها در طول مسیر، شاهد رشد سفر‌های بین شهری و افزایش جابجایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای باشیم.


گرجی به روش‌های نوین ارائه خدمات حمل و نقلی از جمله سفر‌های کریدوری، ایجاد سکو و دفاتر مسافرتی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی اشاره کرد وافزود: تفاهم نامه‌ای ما بین انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان جنوبی منعقد شده که با اجرای آن شاهد ارائه خدمات در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی به مسافرین بین راهی خواهیم بود.
انتهای پیام/ب


ارتقاء خدمات مجتمع‌های رفاهی خراسان جنوبی در تابستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.