سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ میلیون تردد بهاری در محور‌های مواصلاتی اردبیل به ثبت رسید

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محور اردبیل- آستارا گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶.۴ درصد افزایش یافته است.

عضو شورای ترافیک استان افزود: بیشترین میزان تردد با یک میلیون و ۴۹۵ هزار مورد در محور اردبیل- آستارا و کمترین میزان با ۹۷ هزار مورد در محور سه راهی فیروز آباد- خلخال به ثبت رسیده است.

رحمتی با اشاره به اینکه از کل تردد‌های به ثبت رسیده، ۹ درصد مربوط به خودرو‌های سنگین است، گفت: به منظور ایمن سازی محور‌ها نیرو‌های راهداری به صورت مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

دبیر کمیسیون مدیریت امینی حمل و نقل استان به آماده سازی اکیپ‌های راهداری تابستانی اشاره کرد و افزود: با توجه به آغاز سفر‌های تابستانی اکیپ‌ها در حالت آماده باش هستند و تمامی راهدارخانه‌ها نیز تجهیز شده است.

وی از تداوم عملیات راهداری خبر داد و گفت: به ویژه تعمیر تابلو‌های ایمنی، خط کشی محورها، لکه گیری و روکش آسفالت، آشکار سازی سرعت گیر‌ها و تعمیر روشنایی جاده‌ها توسط اکیپ‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

عضو شورای اداری استان افزود: علاوه بر این بازید‌هایی از روند فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، پایانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در دستور کار است تا بتوانیم تابستان ایمنی را برای رانندگان و مسافران رقم بزنیم.

انتهای پیام/ع

افزایش میزان تردد در محور اردبیل- آستارا

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.