سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه چهارمحال و بختیاری ۴۶ درصد رشد داشته است

بودجه سال ۹۸ استان چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته، ۴۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: امسال مجموع بودجه استان ۱۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال مصوب شده که ۱۱ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است.

وی با ابیان اینکه بودجه استان نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است افزود: این میزان رشد در اعتبارات هزینه‌ای حدود ۲۰ درصد و در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای معادل ۵۷ درصد بوده است.

الیاسی اضافه کرد: از اعتبارات ابلاغی به استان ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات هزینه‌ای و ۸ هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال هم مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شامل اعتبارات استانی، اعتبارات مربوط به قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و اعتبارات ملی است.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار و ۴۱۵ پروژه نیمه تمام با اعتبار مورد نیاز یک ۱۷ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال در استان وجود دارد ادامه داد: باید درصدی از پروژه‌های نیمه تمام استان تکمیل و به بهره‌برداری برسند و پروژه‌هایی اولویت‌دار که توسعه استان را در بر داشته باشد انتخاب شوند.

انتهای پیام/ز

رشد ۴۶ درصدی بودجه چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.