سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم ملی والیبال ایران:

تیم ملی والیبال ایران با تمام قوت آماده رویارویی با رقبا است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: سروقامتان تیم ملی والیبال ایران آمادگی کامل را برای رویارویی با رقبا دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن رضازاده اردبیل گفت: بازیکنان تیم ملی ایران با یک روحیه خوب و آمادگی کامل فردا به مصاف تیم ملی والیبال پرتغال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بلندقامتان تیم ملی آماده سه برد شیرین در ورزشگاه رضازاده اردبیل هستند افزود: آمادگی ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل بسیار مطلوب است و مسیر تیم‌ها برای تردد و رفت و آمد‌ها خلوت و با امنیت کامل مهیا است.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه حضور تماشاگران اردبیلی در رقابت‌های پیش رو برای بازیکنان و تیم ملی والیبال کشور موجب دلگرمی تیم خواهد بود تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی با توجه به اینکه بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشته انداز روحیه خوبی برخوردار هستند و امیدواریم هر سه امیتاز بازی‌های پیش روی خود را به طور کامل با تشویق‌ها وحمایت‌های تماشاگران اردبیلی کسب کنیم.

خوش خبر تنها رقیب تیم ملی والیبال ایران را تیم والیبال فرانسه دانست و افزود: تمامی ۱۶ تیم حاضر در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان تیم‌های سرسخت و تراز اول جهان است و همه تیم‌ها به نوع خود رقیب سختی برای تیم ملی ایران محسوب می‌شوند که امیدواریم بتوانیم از پس این سه تیم در ورزشگاه رضازاده اردبیل بر بیاییم.

وی گفت: با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی یک بازی تماشایی را به نمایش خواهیم گذاشت و امیدواریم با هر یک از کسب سه امتیاز بازی‌های پیش رو دل مردم ایران را بتوانیم شاد کنیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات لیگ ملت های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.