سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع):

طرح توسعه حرم شاهچراغ (ع) نیازمند بودجه است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: طرح ۵۷ هکتاری توسعه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) نیازمند بودجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در حاشیه دومین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران، گفت: آستان‌های مقدس حکم زلالی از آب جاری دارد و سرچشمه آن وحی و نوبت است و این آستان‌ها در اختیار عموم قرار دارد و بایستی به بهترین وجه مورد بهره قرار گیرد.

وی در خصوص نتایج ملموس دومین اجلاس اعتاب مقدسه برای مردم گفت: یکی از خروجی‌های ملموس این نشست برای مردم، انجام کارهایی است که بصورت تفاهم نامه بین عتبه احمد ابن موسی(ع) و سایر اعتاب با موضوع ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و رفاهی و ... به زائران منعقد شد.

آیت‌الله دستغیب اظهار داشت: شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور شناخته شده و با توجه به شهرت در انجام عمل پیوند کبد، ابتدا همکاری‌های خوبی در این جهت در اعتاب مقدسه انجام و برای کسانی که در آستان مقدس خدمت میکنند، میتوانند از این خدمات به خوبی بهرمند شوند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار، با موضوع گسترش و توسعه حرم احمد ابن موسی (ع)، تصریح کرد: طرح ۵۷ هکتاری توسعه آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) نیازمند بودجه است و مشکلات اقتصادی باعث شده تا این طرح متوقف شود.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان دومین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.