مضجع مطهر حضرت مسلم (ع) ساخته مردم استان فارس جهت نصب به کوفه ارسال شد.

ارسال مضجع مطهر حضرت مسلم (ع) به کوفهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: با اتمام مراحل ساخت صندوقچه خاتم کاری شده قبرمطهر حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در شیراز این مضجع مطهر جهت نصب به نجف اشرف و مسجد کوفه شد.

قاسمی بیان کرد: این صندوقچه خاتم که در کارگاه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با هنر اساتید درودگر و خاتم‌کار شیرازی ساخته شده است پس از استقرار چند روزه در آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی الکاظم (ع)، جهت نصب به نجف اشرف و حرم مطهر حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در مسجد کوفه ارسال شد.

وی ادامه داد: این صندوقچه خاتم به ابعاد طول سه متر در عرض ۲ متر و ارتفاع یک متر و ۷۰ سانتی متر یکی از بزرگترین سازه‌های خاتم تهیه شده برای عتبات عالیات است که هنرمندان درودگر و خاتم ساز زبردست استان فارس در مدت ۲ سال این صندوقچه خاتم را ساخته اند.

قاسمی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات خود را بر اساس نذورات اهدایی مردم کشورمان در امر مقدس بازسازی، نوسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه معصومین (ع) انجام می‌دهد، گفت: وظیفه ستاد بازسازی سازماندهی همه نذورات و هدایای مردم برای عتبات عالیات است تا بتواند به کمک این نذورات خدماتی را در حرم‌های مطهر به مردم شریف کشورمان ارائه دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان این نکته به اینکه تمامی نذورات مردم به چرخه اقتصادی کشور باز می‌گردد، ادامه داد: کلیه اقلام، مصالح و لوازماتی که برای این امر مقدس تهیه می‌شود از بازار کشور عزیزمان خریداری و این پول با برکت در چرخه اقتصاد کشورمان رونق داده است.

انتهای پیام/ر

ارسال مضجع مطهر حضرت مسلم (ع) به کوفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار