سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

ایران به صورت حرفه‌ای وارد بازار گردشگری سلامت دنیا شده است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با اقدامات صورت گرفته ایران به صورت حرفه‌ای وارد بازار گردشگری سلامت دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با اقدامات صورت گرفته ایران به صورت حرفه‌ای وارد بازار گردشگری سلامت دنیا شده است.

وی افزود: ایران قادر به ارائه بسته کاملی از خدمات گردشگری سلامت است و می‌تواند با حداقل هزینه‌ها نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: هر چند رتبه‌بندی مشخصی در خصوص گردشگری سلامت در کشورها نداریم اما ایران وضعیت مطلوبی در ارائه خدمات داشته و جزء کشورهای موفق محسوب می‌شود.

تیموری افزود: ارتباط ایران و عراق در سطح بالایی قرار دارد و این ارتباط در حوزه گردشگری توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد: از این که فرصتی پیش آمده تا مسوولان کشور عراق در اردبیل حضور یابند خوشحالیم و در این سفر مشکلات و موارد ارتباطاتی بین دو کشور مورد بحث قرار می گیرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ایران به عراق لغو روادید دو جانبه مبنای کار قرار گرفت و فرصت جدیدی ایجاد شد که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

تیموری گفت: هر ۶ ماه یک بار نشست کمیته فنی گردشگری بین ایران و عراق برگزار می‌شود و امروز نیز سومین نشست برگزار شد تا بتوانیم روابط دو کشور را توسعه دهیم.

وی افزود: با توجه به شناخت روحیات برادران و خواهران عراقی بدون شک اردبیل مقصد گردشگری مناسبی برای این میهمانان عراقی خواهد بود که این فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اردبیل آب و هوا و اقلیم مناسبی دارد که می‌توان در اردبیل فضاها و فصل‌های مختلفی را تجربه کرد که این امر در توسعه گردشگری مهم است.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری سلامت در ایران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.