سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کل استان سمنان تأکید کرد؛

عزم جدی دستگاه قضا برای رفع تصرف اراضی دولتی

محمد شریف ابراهیمی گفت: در رفع تصرف اراضی دولتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دادستان کل استان سمنان در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی استان سمنان با بیان اینکه اقدامات شما مسئولین باید بازدارندگی ایجاد کند گفت: نیاز است احکام با حساسیت بیشتری اجرا شود.
محمد شریف ابراهیمی افزود: در این جلسات مسئولین همه باید تلاش کنند تا اراضی که سند به نام افراد است اما بیش از حد اراضی را تملک کرده اند تصمیم گیری درستی انجام شود.
دادستان کل استان افزود: اراضی که هنوز سند نخورده و تصرف انجام شده هم باید با جدیت بررسی شده و در رفع تصرف اراضی دولتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: دستگاه ها باید با پرونده های دقیق تری به این جلسات ورود کنند و تلاش برای رفع تصرف اراضی دولتی باید جدی گرفته شود.
ابراهیمی تصریح کرد: در رفع تصرف اراضی دولتی و بازپس گیری این اموال از تلاشی دریغ نمی کنیم اما نباید در این راستا حقی هم از مردم ضایع شود.

دارینی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم با بیان اینکه نیاز است با استدلال های دستگاه قضایی احکام اجرا شود گفت: نباید کسی مانع اجرای قوانین در جامعه شود.
وی افزود: با شرایط جدید در حوزه قضایی شهرستان مهدیشهر اراضی مشکل دار دربند باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شده و قانون اجرا شود.
دارینی افزود: نیاز است منافع ملی با در نظر گرفتن اینکه حقی از مردم از بین برده نشود به دولت برگردانده شود.

انتهای پیام/ع

تلاش برای رفع تصرف اراضی ملی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.