رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی گفت: سبک زندگی اسلامی و دینی در خانواده، تاثیر مثبتی در جامعه خواهد داشت.

سبک زندگی اسلامی تاثیر مثبتی در جامعه داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی در دیدار مردمی با اهالی خیابان سه راه بهشتی در مسجد المهدی تبریز با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی و دینی در خانواده تاثیرات مثبتی در جامعه خواهد داشت گفت: این چنین جامعه‌ای دارای هنجار‌های مثبت است و امنیت جانی، مالی و فرهنگی در فضای مثبت بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: یک بخش از پرونده‌ها به این گونه مسائل برمی‌گردد که انسان‌ها حقوق دیگران را رعایت نمی‌کنند و هنجارشکنی به وجود می‌آید که باید به این موضوعات توجه بیشتری داشته باشیم، چون اغلب مشکلات از این جا شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید، هرگز سرنوشت انسان‌ها را بدون مداخله اعمال و رفتار انسان، تغییر نمی‌دهد، پس مولفه‌های اصلی تغییر سرنوشت انسان رفتار نیّات و اعمال اوست و تاثیر مستقیم برزندگی و سرنوشت وی خواهد گذاشت.

حجت الاسلام مظفری ادامه داد: همه رفتار‌های انسان همینطور است، انسان دارای شعور است و می‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند لذا رعایت الگو‌های رفتاری در جامعه خیلی مهم و از اولویت هاست.

رئیس کل دادگستری استان همچنین، بحث پیش فروش آپارتمان را غیر قانونی اعلام کرد و گفت: پیش فروش آپارتمان جرم است مگر اینکه در دفترخانه به ثبت رسیده باشد، اما کسی به این قانون توجهی نمی‌کند و بدون اینکه اثرات بعدی معاملات پیش فروش را در نظر بگیرد معامله را انجام می‌دهند و یکی از مشکلات بزرگ ما این است که یک آپارتمان توسط فروشنده کلاهبردار به چندین نفر پیش فروش می‌شود و دردسر‌ها از این به بعد شروع می‌شود.

در این جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز تبریز و تعدادی از معاونین قضایی مشکلات قضایی مردم این منطقه را بررسی و دستورات لارم را صادر کردند.

 

انتهای پیام/ش

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار