سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان فارس؛ پیشگام در امور خیر عرصه سلامت

دو بانوی نیکوکار فارسی به خیل نیکوکاران عرصه سلامت در استان فارس پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: بانو قهرمان پوری و بانو کامران به تازگی با دو اهدای ملک در شیراز و انعقاد تفاهم نامه، به خیل نیکوکاران عرصه سلامت در استان فارس پیوستند.

علی اکبر رامجردی افزود: این دو بانوی نیک اندیش پس از تحقیق، مجمع خیرین تامین سلامت را برای انجام نیت خود، امین خود قرار دادند.

وی اظهارداشت: گرچه حضور خیرین استان فارس در کشور برجسته و شاخص است، اما به جرات می‌توان گفت که بانوان خیر در شکل گیری و به ثمر رسیدن کار‌های شاخص عرصه سلامت این استان، نقش بسزایی داشته اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، با پاسداشت نیات نیک بانوان «سعادت»، «مدرسی»، خواهران «جوکار»، «بنان» و بانوان مرحومه «صدیق» و «امتیاز» گفت: از جمله کار‌های به ثمر نشسته این نیک اندیشان ساخت بیمارستان آنکولوژی امیر، بیمارستان مادر و کودک غدیر، بیمارستان کوار، بیمارستان محمد اسماعیل امتیاز، بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین (ع) و مرکز جامع ژنتیک دکتر «صدیق» است.

سیصد و پنجاه و چهارمین نشست هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آستانه هفده سال تلاش متوالی این مجمع برگزار و از دو بانوی نیکوکار عرصه سلامت تجلیل شد.
انتهای پیام/م

تجلیل از دو بانوی نیکوکار عرصه سلامت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.