سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ خرداد ماه ۹۸

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن/ کشف ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۲۹ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز چهار شنبه ۲۹ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن


سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی دو هزار این فرماندهی از فعالیت یک قاچاقچی چوب در این شهستان با خبر شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی خودروی وی را در حین تردد در یکی از محور‌های روستایی حوزه استحفاظی متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۲ تن چوب جنگلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

سرهنگ شاه نظری افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان نکا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های همه جانبه ماموران تجسس کلانتری ۱۱ موفق شدند، متهم را در سطح شهر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در باز جویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و در بازرسی از محل اختفای وی ۲۰۰ مترکابل برق و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد

دستگیری ۲ سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخلی خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی توسط ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو، سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: این ۲ سارق حرفه‌ای که دارای سوابق کیفری و زندان در این شهرستان نیز بوده اند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از یک عامل افیونی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی و دستگیری این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بسته‌های آماده برای فروش کشف و کردند.


انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.