جانشین فرمانده انتظامی مازندران ،گفت: امنیت به عنوان مهمترین نیاز جامعه، مقوله‌ای است که نیاز به هم افزایی دارد و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید در حفظ و حراست از امنیت با پلیس همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در جمع کارکنان و مسئولان شهری شهرستان چالوس با اشاره به اهمیت کار در نیروی انتظامی، گفت: دشمن در صدد است با انجام تهدید‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی واقتصادی به نحوی عمل کند که در روند زندگی مردم خلل ایجاد شود، که اگر غافل شویم در حوزه امنیت نیز تاثیر گذار خواهد شد.

وی افزود: پلیس نماد حاکمیت جمهوری اسلامی است و اگر قرار است در تراز جمهوری اسلامی قرار گیرد باید به فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشاند و در کنار عطوفت و مهربانی اقتدار خود را حفظ کند.

سرهنگ مفخمی با بیان این که پلیس ۲۰۳ ماموریت در حوزه‌های مختلف را برعهده دارد، گفت: پلیس علاوه بر انجام وظایف ماموریتی خود باید به فکر پیش بینی و پیشگیری اوضاع و تحولات اجتماعی جامعه نیز باشد که این موضوع کار در نیروی انتظامی را چند برابر می‌کند.

وی افزود: امنیت مقوله‌ای است که نیاز به هم افزایی دارد و اگر بخواهیم دغدغه‌ای در حوزه امنیت وجود نداشته باشد همه دستگاه‌ها ونهاد‌ها باید در حفظ و حراست از امنیت با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به این موضوع که دریا و ساحل موهبتی الهی است گفت: باید بستر بگونه‌ای باشد که ساحل آرامش بخش باشد نه اینکه با برخی رفتار‌ها دغدغه‌ای برای مردم ولایتمدار این استان باشد.

مفخمی با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با مسئله حجاب افزود: ۲۶ دستگاه ونهاد متولی مسائل فرهنگی حجاب وعفاف هستند ونیروی انتظامی در حلقه آخر این زنجیره است بنابر این همه دستگاه‌ها ونهاده باید کمک کنند تا ما بتوانیم خدمت بهتری را به مردم ارائه دهیم.

وی گفت: در بحث حجاب باید همه ورود کنند تا افرادی که بخود جسارت می‌دهند و هنجار شکنی می‌کنند، احساس نامنی به آنان دست دهد.

وی با تاکید به تهدیدات در حوزه سایبری افزود: این امر نیز نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه هاست.

سرهنگ مفخمی در خاتمه این جلسه با قدردانی از خدمات سرهنگ منتظری فرمانده سابق انتظامی شهرستان چالوس، طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی مازندران، سرهنگ ذات الله رضوانی به سمت فرمانده انتظامی این شهرستان منصوب شد.
انتهای پیام/س
 

همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها با پلیس در حفظ و حراست از امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.