سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی عنوان کرد؛

مطالعه کامل حذف ۱۷ نقطه پر تصادف محور‌های ارتباطی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از انجام مطالعه کامل حذف ۱۷ نقطه پر تصادف محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ارسلان شکری در جلسه راهبر ایمنی راه‌های درون شهری و برون شهری که هم اکنون با حضور استاندار آذربایجان غربی درحال برگزاری است گفت: از این تعداد نقطه پر تصادف ۱۱ نقطه در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

این مقام مسول با اشاره به وجود ۵۶ نقطه پر تصادف در آذربایجان غربی یادآور شد: با حذف ۱۰ نقطه در سال گذشته، درحال حاضر ۳۵ نقطه پر تصادف و ۱۰ نقطه مستعد تصادف در محور‌های ارتباطی استان وجود دارد که در مرحله مطالعه و برگزاری مناقصه برای اصلاح هستند و در کنارآن با شناسایی سازمان ۲۵ نقطه نیز بصورت امانی آشکارسازی می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین استانداری و سازمان مبنی بر تامین اعتبارات رفع نقاط پر تصادف جاده‌ای به صورت ۵۰-۵۰ درصدی افزود: سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۱۷ میلیارد تومان و به همین میزان نیز توسط سازمان در اینخصوص مصوب شد.

مدیرکل راهداری و حول و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  نیاز اعتباری استان برای اجرای خط کشی کلیه محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

ارسلان شکری یادآور شد: خط کشی تنها یکی از ابزار‌های مهم در راستای افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای است و نیوجرسی نیز بعنوان ابزار دوم نیازمند اعتبارات بالای ۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با تامین ان شاهد ایمنی کامل در تردد‌های جاده‌ای باشم.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز نهضت راه‌های روستایی در آذربایجان غربی قول اختصاص ۳ هزار تن قیر در این خصوص داده شده بود که تاکنون محقق نشده ، اما با تلاش‌های صورت گرفته این نهضت در استان کلید خورده است.

انتهای پیام/س

بررسی نقاط پر حادثه خیز در ارومیه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.