مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: محور اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده تعریض می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از سیمای کلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان استان همینک به یک کارگاه بزرگ راهداری تبدیل شده است و در بخش حمل و نقل نیز با تلاش و همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل هم هیچ مشکلی در تامین و بارگیری کالا‌های اساسی از بنادر جنوب به استان وجود دارد.

ارسلان شکری با تقدیر از استاندار آذربایجان غربی برای توجه ویژه در نوسازی ناوگان حمل و نقل علی الخصوص ناوگان یخچالی افزود: اساسی‌ترین زیرساخت‌های حمل و نقل، راهداری و نگهداری از راه‌ها است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام همت و تلاش خود را صرف این امر میکند.

 شکری با اشاره به طرح ساخت پل پوش آباد اشنویه و تعریض محور‌های اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده این پروژه‌ها را از مهمترین پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در شهرستان اشنویه عنوان کرد و افزود: در کنار این پروژه‌ها پروژه‌هایی مثل لکه گیری و روکش محور‌های روستایی و محور اشنویه - پیرانشهر، حذف نقاط پر حادثه همچون حذف پیچ صوفیان، اصلاح رمپ ورودی و خروجی تقاطع پادگان جلدیان، شانه سازی محور اشنویه - ارومیه بطول ۱۲ کیلومتر، خط کشی محور اشنویه - ارومیه بطول ۶۵ کیلومتر، رنگ آمیزی سرعت کاه‌های محور‌های مواصلاتی اشنویه از جمله دیگر پروژه‌های راهداری در این شهرستان را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان اشنویه نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تلاش‌های این اداره کل برای بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان اشنویه تقدیر کرد.
 
 وی با اشاره به احداث پل پوش آباد و تعریض محور‌های اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده گفت: انجام این پروژه‌ها نقش بسزایی در امنیت محور‌های مواصلاتی اشنویه و تردد آرام مسافرین خواهد داشت.

گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بعد از این جلسه بصورت میدانی از محل احداث پل پوش آباد اشنویه بازدید و در جریان روند احداث این پل و مسایل و معضلات آن قرار گرفت و توصیه‌ها و راهکار‌های لازم را به پیمانکار پروژه در جهت تسریع در اتمام آن صادر نمود.
 
انتهای پیام/م
 

سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به اشنویه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.