سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان از اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان صبح امروز در جلسه ساماندهی متکدیان گفت: تکدی گری پدیده جالبی نیست و اینکه عده‌ای در سطح شهر، چهارراه‌ها و خیابان‌ها دست به تکدی گری بزنند پسندیده نیست.

وی تصریح کرد: تکدی گری هم چهره شهر را زشت می‌کند و هم اینکه با توجه به این موضوع که ما دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد و خیرین را داریم که به صورت نظام‌مند و اصولی و با کار کارشناسی به نیازمندان کمک می‌کنند، لذا متکدیان کار این دستگاه‌های حمایتی را نیز زیر سوال می‌برند.

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: شهروندان باید واقف باشند که دستگاه‌های حمایتی بهتر می‌توانند به نیازمندان واقعی کمک کنند لذا بجای کمک به این افراد متکدی، کمک‌های خود را به این دستگاه‌ها بدهند و اگر کسی از این افراد نیازمند را می‌شناسند می‌توانند به کمیته امداد، بهزیستی و یا خیریه‌ها معرفی کنند.

فصیحی هرندی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در این جلسه از آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان از اوایل تیر ماه خبر داد و گفت: در این طرح نیازمندان واقعی تحت پوشش حمایتی قرار خواهند گرفت و متکدیانی که به صورت باند و یا حرفه‌ای فعالیت می‌کنند جمع آوری خواهند شد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: از مردم خیر رفسنجان تقاضا داریم که هر کمکی را که به افراد نیازمند می‌خواهند انجام دهند به طور مستقیم به متکدیان ندهند بلکه به سازمان‌های خیریه و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی گسیل کنند و اگر نیازمندی را می‌شناسند برای دریافت کمک به این دستگاه‌های حمایتی راهنمایی کنند.

انتهای پیام/س

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.