سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

شهربابک در آینده یکی از قطب‌های فوتبال است

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه زیرساختی که در شهربابک است، شاید در بسیاری از شهر‌های بزرگ وجود نداشته باشد، گفت: شهربابک در آینده یکی از قطب‌های ورزش فوتبال است.

علی کفاشیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای مس شهربابک و برخی امکانات باشگاه صنعت مس مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: باشگاه مس شهربابک با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان فعالیت خوبی در حوزه‌های ساخت و ساز، آموزشی و آکادمیک دارد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه مجموعه مدیریتی باشگاه مس شهربابک جمعی از افراد خوب، صمیمی و پیگیر را داراست، افزود: شهربابک شهرستانی بسیار ورزشی است که با حمایت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت‌های ورزشی آن بیش از پیش ادامه پیدا می‌کند.

کفاشیان تصریح کرد: باشگاه مس شهربابک علاوه بر فوتبال در برخی رشته‌های دیگر ورزشی هم فعالیت می کند و این کاری ارزشمند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: ساخت ورزشگاه شهدای مس شهربابک با حمایت مرکز تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه زیرساختی که در شهربابک است شاید در بسیاری از شهر‌های بزرگ وجود نداشته باشد، یادآور شد: شهربابک در آینده یکی از قطب‌های ورزش فوتبال است.

 

کفاشیان گفت: طی بازدیدی که داشتیم عملکرد این باشگاه را دیدیم و گزارش خوبی ارائه خواهیم کرد، هرچند مسئولان به این باشگاه نگاه ویژه‌ای دارند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران درباره خرید امتیاز لیگ دسته دو فوتبال کشور برای باشگاه مس شهربابک گفت: باید بررسی‌های لازم انجام و در صورت لزوم این امتیاز کسب شود، اما از آنجا که اکثر سیاست‌های این باشگاه استفاده از نیرو‌های بومی است، می‌توان بدون هزینه اضافه و سرمایه گذاری بر روی ورزشکاران شهربابک فعالیت این باشگاه را پیش برد.

انتهای پیام/ب

بازدید کفاشیان از ورزشگاه شهدای مس شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.