سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مهر تا مهر، طرحی برای کمک به کودکان مناطق سیل زده

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز طرح با مهر تا مهر، برای تهیه کتاب، نوشت‌افزار و اسباب بازی برای کودکان سیل‌زده کشور خبر داد.

سید جواد میرحسینی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , با اشاره بر ضرورت توجه به نیاز‌های فرهنگی کودکان این مناطق اظهار داشت: بر همین اساس فراخوانی از سوی سازمان جوانان هلال احمر اعلام شد، تا اقلام فرهنگی شامل کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی را برای کودکان و نوجوانان از سوی گروه‌ها و افرادی که پیش از این در کمک‌رسانی به این مناطق فعال بودند در قالب طرح «با مهر تا مهر» تأمین شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: پویش با مهر تا مهر با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن تصویر‌گران، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، باغ کتاب شهرداری تهران، انجمن اسباب‌بازی، انجمن تصویر‌گران، موسسه خانه کتاب، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد در استان یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

میرحسینی گفت: مردم نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر را خریداری کنند و در اختیار نیرو‌های مستقر در کتاب فروشی‌های مشارکت کننده قرار دهند.

شایان ذکر است طرح مهر تا مهر از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع اقلامی از جمله کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر در مناطق سیل زده اجرا می‌شود و کتابفروشی‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با ثبت نام از طریق لینک سایت سازمان جوانان هلال احمر در این طرح مشارکت کنند.
در این بخش میزان تخفیفی که به خرید‌های مردم برای طرح با مهر تا مهر صورت می‌گیرد نیز قابل انتخاب است.
انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.