سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ تن شیر خشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ۲ تن شیر خشک قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی ایرانشهر اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بزمان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بم- بزمان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲ تن شیرخشک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه ارزش شیر خشک‌ها ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: خودرو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تریلی

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به یک دستگاه خودروی تریلی تانکر دار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: راننده تریلی به پلیس اعلام کرد که خودروی وی حامل بار اسید است، ولی مأموران انتظامی در بررسی دقیق تانکر متوجه شدند خودرو از گازوئیل پر شده است.

وی گفت: راننده خودرو در مواجهه با هوشیاری مأموران اعتراف کرد که قصد داشت با این بارنامه جعلی گازوئیل‌های قاچاق را از شیراز به ایرانشهر منتقل کند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۴ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به توقیف خودرو تریلی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.