سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری: شیطنت‌های انتخاباتی، در ماجرای مرضیه قنبری دیده شده است

بهاره بهرامی به حوادث اخیر پیرامون خط خوردن مرضیه قنبری از تیم ملی بانوان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌های گذشته حوادث عجیبی به خاطر خط خوردن مرضیه قنبری از اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران به وجود آمد. قنبری که به خاطر کمبود امکانات مورد نیازش از فدراسیون وزنه برداری انتقاد کرده بود در اینستاگرام خود چند بار علیه فدراسیون وزنه برداری انتقاد کرد که البته هر بار عکس‌های خود را از صفحه شخصی اش پاک کرد.

در این بین شنیده می‌شد که این اتفاقات با توجه به نزدیک بودن به انتخابات فدراسیون وزنه برداری، از سوی برخی افراد با شیطنت همراه بوده است و حتی برخی نیز ماجرای مرضیه قنبری را به یکی از کاندید‌های انتخابات این فدراسیون ارتباط داده اند.

شیطنت‌هایی از سوی آقایان صورت گرفته است

اما بهاره بهرامی نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در خصوص این موضوع به خبرنکار باشگاه خبرنگاران گفت: اینکه دقیقا چه کسی پشت این ماجرا بوده است را من نمی‌دانم. اصولا کار ما در بخش بانوان فدراسیون وزنه برداری بسیار زیاد است. من خودم را وارد این ماجرا‌ها نمی‌کنم، اما باید گفت که شیطنت‌هایی صورت گرفته است. ما سعی می‌کنیم که کارمان را در این فدراسیون به بهترین شکل انجام دهیم و الآن نیز به کمک‌های زیادی در بخش‌های مختلف نیاز داریم.

مانورهای انتخاباتی نباید وارد بخش بانوان شود

او ادامه داد: در این شرایط حساس کنونی شاهد یک سری حاشیه سازی‌ها هستیم. این را باید توجه کرد که پس از انتخابات کارمان بسیار سخت خواهد شد. این که برای مقاصد انتخاباتی یک سری کار‌ها صورت می‌گیرد اصلا درست نیست. نباید برای بحث انتخابات در بخش بانوان مانور داده شود.

بهرامی ادامه داد: برای مطرح شدن راه‌های بهتری وجود دارد. چرا به دنبال تخریب در وزنه برداری هستیم؟ بانوان وزنه برداری ایران مظلوم هستند و شاید آقایان نمی‌دانند که با این کار‌ها چه لطمه‌ای به این رشته نوپا در ایران وارد می‌کنند.

اردوی جدید تیم ملی بانوان را  آغاز کرده ایم

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در خصوص تشکیل اردوی اخیربانوان وزنه برداری ایران، اظهار کرد: به تازگی از مسابقات آسیایی بازگشته ایم و در این اردو ۱۰ نفر از بانوان وزنه برداری ایران به تیم ملی دعوت شده اند که البته ۳ ملی پوش به دلیل امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های شان هنوز در اردو حضور ندارند.  به این ترتیب ۷ وزنه بردار بزرگسال و جوان در اردوی تیم ملی در حال حاضر حضور دارند.

او در خصوص شانس کسب مدال توسط بانوان وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی تایلند تصریح کرد: ما انتظار کسب مدال توسط بانوان را در این بازی‌ها نداریم چرا که وزنه برداری بانوان در ایران یک حرکت نو پایی است و ما باید این ورزش را در ایران توسعه بدهیم.

سطح وزنه برداری بانوان را ارتقا می دهیم

بهرامی درباره شانس کسب ۲ سهمیه توسط بانوان برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خاطر نشان کرد: کشور‌هایی که به تازگی این رشته را در بخش بانوان آغاز کرده اند از سوی کمیته بین المللی المپیک این شانس را دارند تا با داشتن ۲ سهمیه در بخش بانوان به المپیک راه پیدا کنند. ما هم امیدواریم تا با کمکی که از سوی فدراسیون می‌شود بتوانیم در هر سری از مسابقات سطح بانوان وزنه برداری را در ایران بالا ببریم.


بیشتر بخوانید:

تاریخ آغاز لیگ برتر وزنه برداری مشخص شد

انتخابات ریاست هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه برگزار شد

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد


انتهای پیام/

ماجرای خط خوردن بانوی وزنه برداری ایران از اردوی  تیم ملی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.