سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک پنج هزار دانشجوی کرمانشاهی به بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : پنج هزار دانشجوی کرمانشاهی در قالب گروه‌های جهادی به بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده کمک خواهند کرد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین قبادی بصیر مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : امسال ۱۲۸۰ دانش آموز کرمانشاهی با شرکت در طرح هجرت به تعمیر و زیباسازی مدارس استان می‌پردازند.

وی گفت : درتلاشیم هر دانش آموز به مدت ۱۰ روز در این طرح شرکت کند تا علاوه بر کمک به تعمیر و زیباسازی مدارس استان، با فرهنگ کار نیز آشنا شود.

مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه همچنین از برگزار اردو‌های جهادی دانشجویان در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: با بکارگیری پنج هزار دانشجو در اردو‌های جهادی مناطق سیل زده به تعمیر و بازسازی حدود ۵۰۰ واحد مسکونی این مناطق کمک خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه درحال حاضر ۲۲۰ گروه جهادی شناسنامه دار در سطح استان کرمانشاه فعال هستند، تصریح کرد: در کنار این گروه ها، تعدادی گروه‌های جهادی پایگاه محور نیز داریم که در سطح ۱۲۰۰ پایگاه فعالند که درح ال سازماندهی آن‌ها هستیم تا در محلات خود فعالیت داشته باشند.

قبادی بصیر در خصوص زیرساخت‌های بسیج سازندگی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان کرمانشاهی نیز گفت: ۱۸ زمین ورزشی استاندارد، ۷۰ سالن ورزشی صالحین که هرکدام ۳۶۰ متر مساحت دارند و دو استخر بسیج سازندگی در شهر کرمانشاه آماده ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان در فصل تابستان است.

وی تاکید کرد: برگزار اردو‌های زیارتی، حلقه‌های صالحین و اجرای برنامه‌های مختلف در ۲۰ محله شهر کرمانشاه از دیگر اقداماتی است که برای تابستان امسال در نظر گرفته ایم .

 

 

انتهای پیام/د

شرکت ۱۲۸۰ دانش آموز کرمانشاهی در طرح هجرت

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.