سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۷۸ چادر شنا مجزا در طرح ساماندهی سواحل دریای مازندران

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۴۱ چادر مردانه و ۳۷ چادر زنانه برای شنا و استفاده صحیح از دریا امسال با امکانات و با حضور ناجیان غریق در سواحل دریای استان پیش بینی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ساماندهی سواحل دریا در بیش از ۴۸ نقطه از سواحل استان در تابستان امسال خبر داد وگفت: طرح تابستانه پلیس از ۲۰ خردادماه امسال همزمان با استان‌های شمالی کشور در استان مازندران کلید خورد.
 
وی با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس از ۲۰ خردادماه امسال همزمان با استان‌های شمالی کشور در استان مازندران کلید خورد، افزود: طرح تابستانه پلیس تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

سردار میرفیضی گفت: این طرح با هدف برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی، اجتماعی در ۴ محور دریا، تفرجگاه‌ها و بوستان ها، محور‌های مواصلاتی و شهر‌ها با به کارگیری همه امکانات و تجهیزات و بسیج منابع با همکاری و تعامل سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح ساماندهی سواحل دریا در طول بیش از ۳۳۸ کیلومتر از ۴۸۷ کیلومتر ساحل دریا، افزود: طرح ساماندهی سواحل دریا در استان با محوریت استانداری و تشکیل کمیته‌های ۱۲ گانه اجرایی شد که در این راستا فرماندهی انتظامی استان به عنوان مسئول کمیته امنیت عهده دار برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سواحل است.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی سواحل دریا در ۴۸ نقطه از سواحل دریا اجرایی شد، گفت: ۴۱ چادر مردانه و ۳۷ چادر زنانه برای شنا و استفاده صحیح از دریا با امکانات لازم و با حضور ناجیان غریق پیش بینی شد.

سردار میرفیضی از شناسایی ۳۵۸ نقطه حادثه خیز در سواحل دریا خبر داد و گفت: در سال گذشته در مناطق ممنوعه و به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا بیش از ۵۸ نفر از هموطنان در دریا غرق شدند.

فرمانده انتظامی مازندران به شهروندان و مسافران، توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس و عوامل امداد و نجات در سواحل و همچنین عدم شنا در مناطق ممنوعه از شنا در نقاط حادثه خیز دریا اکیدا خودداری کنند.

سردار میرفیضی افزود: در طرح تابستانه پلیس، ماموران انتظامی علاوه بر حضور در سواحل دریا در ۱۲۰ شهرک ساحلی و ۵۶ تفرجگاه حضور فعال داشته و در راستای برقراری نظم و امنیت فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/آ
 

اجرای طرح ساماندهی سواحل دریای مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.