سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری اتصال شبکه فیبرنوری در سنقر و کلیایی

فرماندارشهرستان سنقرو کلیایی گفت: برقراری اتصال شبکه فیبرنوری دراین شهرستان آن را گام مهمی درسرعت بخشیدن وبالا بردن تبادلات فرامنطقه‌ای و مخابره اخبار است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرماندارشهرستان سنقرو کلیایی  با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات پویانمایی دراین شهرستان در مورخ ۱۸ لغایت ۲۰ تیرماه ۹۸ این رخداد فرهنگی را دراین شهرستان بی سابق توصیف کرد و آنرافرصت مناسبی در جهت شناساندن این شهرستان از لحاظ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در تراز ملی دانست.

محمدناصرمعصومی زاده با اشاره به برقراری اتصال شبکه فیبرنوری دراین شهرستان آن را گام مهمی درسرعت بخشیدن وبالا بردن تبادلات فرامنطقه‌ای و مخابره اخبار شهرستان دانست و برضرورت همکاری و هماهنگی تمامی دستگا‌ها با تمام توان با صداو سیمای در راستای اجرای برنامه هایشان تاکید نمود.

مدیرکل صداو سیمای مرکز کرمانشاه ضمن اشاره به آمادگی کامل صداو سیمای استان در خصوص پخش ویژه برنامه‌های مختص شهرستان سنقروکلیایی از پایلوت بودن این شهرستان بااستفاده از شبکه فیبرونوری جهت پخش زنده برنامه‌های شهرستان در جشنواره ملی پویانمایی با حضور شخصیت‌های برجسته نمایش عروسکی کشوری خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

 

برگزاری جشنواره ملی تولیدات پویانمایی در سنقر و کلیایی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.