سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از هزار حامی ایتام و محسنین در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب هزار و ۳۱۸ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طی ماه مبارک رمضان ۳۸ پایگاه حامی یابی این نهاد در سراسر استان برای جذب حامی فعال بود، گفت: استقبال مردم نیکوکار خراسان شمالی همه‌ساله از این طرح‌ها بسیار قابل‌توجه بوده است به‌طوری‌که در ماه رمضان سال گذشته نیز هزار و ۱۰۵ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

الهی راد مجموع کودکان یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد را ۶ هزار و ۲۸۷ نفر اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ حامی حمایت این کودکان را بر عهده‌دارند که هفت هزار و ۶۱۵ نفر آن‌ها بومی و بقیه از خارج از استان هستند.

وی به پویش من یک حامی‌ام با مشارکت صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز ۲۹۳ حامی جدید در ماه رمضان جذب شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه حامیان طی سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان در قالب طرح‌های محسنین و اکرام ایتام به فرزندان خود کمک کردند، تصریح کرد: افراد می‌توانند با انتخاب یک و یا چند کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین ماهانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به کودکان معنوی خود ارائه کنند.
انتهای پیام/ط


جذب ۱۳۱۸ حامی جدید در طرح اکرام ایتام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.