سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای زاهدان ۷ درجه گرمتر شد

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز کمینه دمای هوای زاهدان با هفت درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۳.۶ درجه سلسیوس رسید.

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: همانظور که انتظار می‌رفت روند افزایش دما از دو روز گذشته در استان آغاز شد و امروز به بیشترین مقدار خود رسید به طوریکه کمینه دمای امروز زاهدان و ۱۱ شهر دیگر استان افزایش یافت.

وی افزود: بیشترین میزان افزایش دما در شهر‌های زاهدان و خاش با حدود هفت درجه افزایش دما رخ داده است، گفت: صبح امروز قدری بر سرعت وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال استان نیز افزوده شد و انتظار می‌رود شدت وزش باد به بیشتر از این نیز برسد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اکنون سرعت وزش باد در زابل ۶۸ کیلومتر بر ساعت است که میزان دید افقی در محدوده فرودگاه زابل را به ۸ کیلومتر کاهش داده است.

دیانتی ادامه داد: بر اساس خروجی مدل‌های جوی انتظار می‌رود وزش باد‌های شدید ۱۲۰ روزه در شهر‌های شمال استان تا آخر هفته جریان داشته باشد.

وی تصریح کرد: وزش این باد‌ها ضمن کاهش دید افقی و کیفیت هوا، در برخی نقاط سبب تشکیل توده‌های گردوغبار می‌کند که به عرض‌های جنوبی‌تر منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/گ

زاهدان هوا گرم می  شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.