سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

برای رونق تولید در استان به صورت ویژه تلاش شود

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط تحریم باید بیشترین تلاش‌ها در راستای خودکفایی صورت گیرد و از همه ظرفیت و توان داخلی استفاده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست با استاندار بوشهر تلاش بیشتر مسئولان برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم را خواستار شد و گفت: تلاش مسئولان برای حل مشکلات، مردم را به آینده امیدوارتر می‌کند.

وی ادامه داد: شاهد تلاش گسترده مسئولان استان بوشهر برای ارائه خدمات مناسب به مردم هستیم که این خدمات‌دهی شایسته تقدیر است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان به برگزاری انتخابات در اسفند نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان نگاه ویژه‌ای به این انتخابات دارند و به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند اما حضور با شکوه مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از مشارکت بالای مردم استان بوشهر در کمک رسانی به سیل‌زدگان استان‌های لرستان و خوزستان قدردانی کرد و افزود: در کمتر کشوری این حضور و مشارکت مردم را که یک نمایش عاطفی، همدلی، مهر و محبت است شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در جریان رسیدگی به بحران و آسیب دیدگان در نقاط مختلف کشور شاهد نمایشی از انسجام و اتحاد مردم و مسئولان هستیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر تداوم همدلی، همراهی و کمک رسانی مردم برای بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیدگان از سیل تاکید و بیان کرد: دولت تنها نمی‌تواند از بازسازی این همه خسارت وارد شده بر آید.

تلاش برای حل مشکلات آب استان بوشهر

استاندار بوشهر نیز در خصوص اولویت استان برای حل مشکلات تأمین آب، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی شهر‌های استان تأمین شده که با مشارکت پنج استان کشور در حال انجام است.

عبدالکریم گراوند افزود: در سفر هیأت دولت به استان بوشهر ۲۰ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های مختلف مصوب شد که در دو سال تخصیص می‌یابد و نخستین ابلاغ اعتبارات، در بخش آب و فاضلاب، طرح‌های مختلف جهاد کشاورزی و آبخیزداری است.

وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی امسال استان بوشهر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که با اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری اعتبارات استان  ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

گراوند بیان کرد: طرح‌های آب شیرین‌کن عسلویه، بوشهر، برازجان، تنگستان و شهر‌های مختلف دشتستان در حال اجراست و با تکمیل آن‌ها مشکلات مردم در این حوزه برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: ۱۱ حلقه چاه آب برای تأمین آب برازجان حفر و تجهیز شده که در زمان مشخص وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

وی تاکید کرد: در کنار اجرای طرح‌های آبرسانی مردم نیز با مصرف بهینه باید همکاری کنند.

گراوند در خصوص وضعیت اشتغال در استان بوشهر هم گفت: نرخ بیکاری استان از ۱۱.۲ درصد در سال ۹۶  به ۱۰.۵ درصد در سال ۹۷ کاهش یافت و امسال هم با اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی این نرخ کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ک

تاکید بر تداوم همدلی مردم برای بازسازی  خانه‌های سیل زدگان 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدی
۲۱:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
خدای متعال خیر و برکت را به جدت فاطمه زهرا دهد که خدمت بمردم و پیشرفت علمی و عملی کشور در همه ی زمینه ها و رونق تولید راه خودکفایی کشور است و باید اینگونه مسایل اساسی به سبکی عالمانه و زیبا از ترببون ها در جهت وحدت و انسجام و خدمت به مردم مطرح شود