سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ۲۰۲۰ یک فرصت بی نظیر برای توسعه استان است

استاندار کرمانشاه برگزاری رویداد بین‌الملی اکوتوریسم و گردشگری روستایی و عشایری در سال ۲۰۲۰ میلادی را یک این یک فرصت بی نظیر برای توسعه استان است.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه برگزاری رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی و عشایری در سال ۲۰۲۰ میلادی را یک
اين يك فرصت بي نظیر براي توسعه استان دانست و اظهار داشت:این رویداد فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های اکوتوریسم و گردشگری روستایی و عشایری کرمانشاه به دنیا است.

وی ادامه داد:شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافيايي کرمانشاه به گونه ای است که از ظرفیت بسیار خوبی برای بوم گردی در مناطق روستایی و عشایری برخوردار است.

وی بیان کرد:موضوع کرمانشاه 2020 را بار اول در اوایل آبان ۹۶ و چند روز قبل از زلزله و در جمع راهنمایان گردشگری سراسر کشور مطرح کردم.


بازوند افزود:خوشبختانه پيگيري هاي فراوانی که طی این دو سال صورت گرفت در نهایت به ثمر نشست و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري کشور، امتیاز برگزاری این رویداد مهم بین‌الملی را در سال 2020 را به كرمانشاه و کردستان واگذار کرد؛ البته با محوريت و ميزباني با كرمانشاه.

وی گفت:این یک انتخاب درست است زیرا اكوتوريسم کردستان و کرمانشاه بسیار شبیه هم است.

بازوند ادامه داد:به همه مديران تاكيد شده است که در سال 98 در تمامی پروژه ها و طرح ها به نوعی کمک به زیرساخت های گردشگری و اشتغال زایی بیشتر از طریق این حوزه را مدنظر داشته باشند.


وی گفت: یک گردشگر از هنگامی که وارد استان می شود تا لحظه ای که خارج می شود با مردم سر و کار دارد و یک برخورد شایسته و مهمانوازی مناسب که خوشبختانه بخشی فرهنگ این مردم است می تواند در جذب بیشتر گردشگر کمک کند.

وی بیان کرد:توسعه گردشگری فرصتی برای افزایش درآمد سرانه و بهبود وضعیت معیشتی مردم است و اقتصاد گردشگری باید در سبد خانوار نقش بازی کند‌

انتهای  پیام/ز

 

 

توسعه گردشگری فرصتی برای افزایش درآمد سرانه  مردم است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.