سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت کاهش بوروکراسی اداری در سال رونق تولید؛ حمایت از بخش خصوصی نیاز اساسی است

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به قرارگیری در سالی که شعار آن رونق تولید بوده ضرورت دارد تا میزان بوروکراسی و نظام کاغذبازی در ادارات اردبیل به حداقل میزان خود برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو با اشاره به ضرورت تقویت بخش خصوصی در تمامی بخشهای صنعتی و تولید اظهار داشت: در سالی که به شعار رونق تولید داخلی مزین شده شایسته نیست تا میزان سنگ‌اندازی‌ها و بوروکراسی‌های اداره مانع از رونق تولید گردد.

وی با اشاره به اینکه می‌بایست دستگاههای اجرایی و شهرداری ها توجه بیشتری به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داشته و در پی تقویت آن باشند، اضافه کرد: ما کم و بیش شاهد هستیم که در هر استانی که به این بخش اعتماد شده نتایج آن در پیشرفت همه جانبه و رفع مشکلات مشهود می‌باشد.

استاندار اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه در طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در راستای کاهش سنگ‌اندازی‌های اداری و کاغذبازی در ادارات انجام شده و نتایج آنها را به تدریج شاهد هستیم که نیاز داریم تا در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی با هدف رونق تولید در استان اردبیل در این زمینه همکاری مضاعف داشته باشند.

بهنام‌جو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رضایت‌بخش بودن روند اجرای پروژه راه آهن اردبیل گفت: این طرح در اردبیل از جمله مواردی است که در ارتباط با آن معطل دریافت بودجه دولتی نشدیم و توانستیم با اقدامات انجام شده مبالغ هنگفت اعتبار برای آن تامین کنیم که تمام تلاش ما بر این بوده تا در این زمینه با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین اخذ بودجه و مساعدت دولت هرچه سریع‌تر این پروژه را در موعد مقرر تحویل مردم اردبیل دهیم.

انتهای پیام/س

حمایت از بخش خصوصی در اردبیل رمز موفقیت در حوزه اقتصادی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.