سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

بهره وری از ستون‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است

استاندار یزد گفت: بسیاری از رتبه‌ها و موفقیت‌های امروز یزد در سطح کشور، مرهون موضوع رعایت و تقویت بهره وری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالبی با بیان اینکه مفاهیم بهره وری با شرایط خاص و اقلیم یزد همخوانی و مطابقت دارد گفت: بسیاری از رتبه‌ها و موفقیت‌ها با توجه به موقعیت امروز استان یزد در سطح کشور، مرهون موضوع رعایت و تقویت بهره وری است.

طالبی با بیان اینکه بهره وری در سال‌ها و قرن‌ها توسط مردم این استان رعایت شده است، اظهار داشت: با این حال در شرایط امروز که با تهدید سبک زندگی روبرو هستیم باید به مقوله بهره وری توجه بیشتری شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: بهره وری  از ستون‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است به همین دلیل مصوبات ستاد بهره وری استان باید محل نمایش  دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات در حوزه بهره وری به تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌ها باز می‌گردد، نمونه آن را اقتصاد رانتی عنوان کرد و گفت: این نوع اقتصاد را سیاستگذاران بوجود آورند و برای حذف آن تنها باید به سمت تقویت بهره وری برویم.

طالبی تصریح کرد: اگر دنبال رشد اقتصادی هستیم و می‌خواهیم کمبود‌هایی همچون کم آبی و کمبود سرمایه گذاری در استان را جبران کنیم چاره‌ای جز پرداختن کامل بهره وری نداریم.

استاندار یزد در پایان با بیان اینکه در حوزه دولت باید کار‌های بزرگی همچون، استقرار کامل دولت الکترونیک صورت بگیرد خاطرنشان کرد:  همچنین باید نظارت بخش خصوصی را با مکانیزم‌هایی در حوزه بهره وری گرفته و به مشورت بگذاریم.

انتهای پیام/ غ

بهره وری با اقتصاد مقاومتی در هم تنیده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.