سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه میزبان رویداد بین‌المللی گردشگری ۲۰۲۰ شد

استاندار کرمانشاه گفت: میزبانی رویداد بین‌المللی اکو توریسم و گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ میلادی به استان کرمانشاه رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه پیرامون چگونگی اعطای امتیاز میزبانی این رویداد بین المللی به کرمانشاه، گفت: گردشگری و خدمات محور توسعه استان محسوب می‌شود و مدیریت ارشد استان تلاش کرده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار بهره بگیرد.

وی بیان کرد: در همین راستا طی این دو سال اخیر رایزنی‌ها و پیگیری‌های گسترده‌ای به منظور کسب میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام گرفت و خوشبختانه روز گذشته نامه رسمی موافقت با میزبانی این رویداد بسیار مهم به استانداری کرمانشاه ابلاغ شد.

وی ادامه داد: کسب این میزبانی در واقع فرصت‌سازی برای توسعه استان بر اساس ظرفیت‌های موجود است و مصداق بارز سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

بازوند بیان کرد: کرمانشاه در حوزه گردشگری روستایی و بوم گردی دارای ظرفیت بسیار گسترده‌ای است و روستا‌های استان در طول چهار فصل سال از قابلیت گردشگر پذیری برخوردارند که یک قابلیت بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی گفت: در تعطیلات عید فطر، ده‌ها هزار گردشگر از روستا‌های استان دیدن کردند به گونه‌ای که حتی در برخی اماکن مانند منطقه اورامانات ترافیک‌های بسیار سنگینی شکل گرفت.

استاندار کرمانشاه  گفت:کرمانشاه ۲۰۲۰ می‌تواند به موتور محرکه توسعه استان تبدیل شود و رونقی گسترده‌ای را در منطقه ایجاد کند و روستا‌های کرمانشاه را تبدیل به یک مقصد دایمی گردشگری کند.

انتهای  پیام/ز

کرمانشاه ۲۰۲۰ می‌تواند به موتور محرکه توسعه استان تبدیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.