سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاحی:سالن رضا زاده از هر لحاظ متناسب استاندارد‌های بین المللی است

رئیس هیئت هندبال اردبیل گفت: سالن رضا زاده از هر لحاظ در حد استاندارد‌های بین المللی است و در آن آخرین ورژن کف پوش‌ها به کار گرفته شده است.

نادر  فلاحی رئیس هیئت والیبال اردبیل در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این شهر برای میزبانی هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: همه کار‌ها انجام شده است و ستادی هم تشکیل شد تا کار‌ها به خوبی پیش برود.  

او افزود:سالن رضا زاده از هر لحاظ در حد استاندارد‌های بین المللی است و در آن آخرین ورژن کف پوش‌ها به کار گرفته شده است همچنین جایگاه تماشاچیان آماده است، اما هنوز بلیت فروشی آغاز نشده است.  

فلاحی ادامه داد: برای برگزاری هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مسائل فنی و داخلی زمین بر عهده هیات والیبال و فدراسیون است، اما نظارت بر عهده فدراسیون جهانی است. خوشبختانه نقاط ضعف را بر طرف کرده ایم و آماده برگزاری این رقابت‌ها هستیم.  

فلاحی رئیس هیئت والیبال  اردبیل در خصوص هزینه‌های صورت گرفته و زیبا سازی‌ها عنوان داشت: از آن جا که محل اقامت تیم‌ها در سرعین است تمام کار‌های پاکسازی و زیبا سازی مسیر شهر تا محل اقامت انجام شده است و همه دست به دست هم دادند تا شرایط خوبی را به وجود بیاورند.   همچنین باید درباره هزینه‌ها بگویم از آن جایی که به غیر از این میزبانی قرار است اجلاس گردشگری  اکو از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ همین ماه در شهر ما برگزار شود برخی هزینه‌ها مشترک است. اما باید بگویم که حامیان خوبی پا به میدان گذاشتند تا به خوبی میزبانیمان را انجام دهیم.  


بیشتر بخوانید:

پاکدل: لژیونر‌ها زحمت زیادی برای هندبال کشیدند / به مسابقات قهرمانی جهان برویم شرایط متفاوت می‌شود/ بدهی مالیاتی داریم

پاکدل: مربی خارجی باید تراز اول باشد وگرنه سرمربی داخلی بهتر است/ سلوکی: در رده پایه از کشور‌های صاحب سبک الگو‌برداری کردیم‌

تیم ملی هندبال ایران در تورنمنت ترکیه حاضر نمی‌شود


انتهای پیام/ 

اظهارت رئیس هیئت هندبال اردبیل درباره میزبانی لیگ ملت های والیبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.