سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فریدونکنار

 مهمترین حوادث امروز ۲۲ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۲۲ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 


کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون با بار چوب در یکی از محور‌های شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران باهماهنگی قضایی، کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فریدونکنار

 
سرهنگ محمود حسین زاده جانشین انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، ۲ کیالو و ۶۳۹ گرم مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۶۷ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۱۲ فقره سرقت شامل سرقت منزل، اماکن دولتی و خصوصی، داخل خودرو، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.


کشف ۹ فقره سرقت در آمل

 
سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در سطح حوزه استحفاظی ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت سیم برق، ۲ فقره سرقت ساختمان نیمه کاره و یک فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

سرهنگ آزادی بیان داشت: در بازرسی از محل اختفای این سارقان مقداری اموال مسروقه و مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته  نیز کشف و ضبط شد.

 

دستگیری سارق سیم و کابل برق در بابل

 
سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق روستایی در سطح شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ گفت: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی ، در عملیاتی ضربتی متهم را در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه‌های توزیع در این شهرستان دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

 

دستگیری ۳ سارق منزل و اماکن خصوصی در کلاردشت


سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند افزود: این ۳ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.


انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.