سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی به بازار مسکن برای کنترل تخلفات خبر داد و گفت : به همین منظور فردا (پنجشنبه) گشت مشترکی با حضور دستگاه‌های مربوطه و مراجع نظارتی راهی بازار مسکن کرمانشاه خواهد شد.

وی، با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت مسکن و خصوصا اجاره بها در کرمانشاه، گفت : اجاره بها به طور میانگین در نقاط مختلف کرمانشاه تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در گرانی اخیر اجاره‌ها موثر است، عنوان کرد: مشاورین املاک نیز تا حدودی در بالا رفتن قیمت‌ها اثرگذار هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود جدی مسئولین ارشد استان به موضوع ساماندهی اجاره‌بها یاد کرد و ادامه داد: اگرچه ممکن است خلا‌های قانونی برای برخورد با تخلفات داشته باشیم، اما اگر با چند مورد تخلف شاخص و افزایش قیمت‌های غیرمنطقی برخورد کنیم، بازار تا حدودی به آرامش خواهد رسید و از تخلفات بعدی جلوگیری می‌شود.

جودکی از تاثیر برخی سایت‌ها بر قیمت بازار مسکن هم یاد کرد و گفت: مقرر شده برای جلوگیری از دامن زدن به التهاب بازار مسکن، این سایت‌ها از درج قیمت هم در بخش خرید و فروش و هم رهن و اجاره خودداری کنند.

وی از تشکیل گشت‌های مشترکی برای رصد بازار مسکن هم خبر داد که تعزیرات حکومتی هم جزیی از این گشت‌ها است و یادآور شد: این گشت فردا (۲۳ خرداد) وارد بازار مسکن می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نظارت بر بنگاه‎های مشاور املاک را اولویت اصلی این گشت‌ها اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

گشت مشترکی با حضور دستگاه‌های مربوطه و مراجع نظارتی راهی بازار مسکن می شود

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.