سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۷۰ میهمان خارجی در اجلاس اکو در اردبیل حضور خواهند یافت

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: بیش از ۷۰ میهمان خارجی و ۲۵۰ میهمان داخلی در اجلاس اکو در اردبیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۷۰ میهمان خارجی و ۲۵۰ میهمان داخلی در اجلاس اکو که با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ۱۵ کشور در این اجلاس حضور خواهند یافت، گفت: اسکان میهمانان در هتل‌های لاله، رویال و پدرام شهر سرعین خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر اینکه ۸ بسته ویژه سرمایه گذاری برای ارایه به سرمایه گذاران آماده شده است، ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله دیگر برنامه‌های ما در این اجلاس خواهد بود.

فلاحی اضافه کرد: این اجلاس در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد که در آن وزرا، سفرا و رووسای اتاق بازرگانی کشور‌های عضور حضور خواهند یافت.

وی افزود: همچنین در این اجلاس و نمایشگاه نمایندگانی از بیمارستان‌های ممتاز کشور در حوزه سلامت از تهران، شیراز، تبریز و ارومیه حضور خواهند یافت و آخرین یافته‌های خود را در این حوزه به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: برگزاری بازی‌های بومی و محلی، آداب و رسوم استان، غذا‌های محلی و برپایی آلاچیق از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان در این اجلاس است.

انتهای پیام/ح

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اجلاس اکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.