سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداء ۶۰ عنوان کتاب زیست محیطی به کتابخانه‌های شیراز

رئیس اداره آموزش و مشارکت مردمی محیط زیست فارس گفت: ۶۰ عنوان کتاب زیست محیطی به کتابخانه‌های شیراز اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا شفیعی سروستانی رئیس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بیان کرد: ۲۹ کتابخانه عمومی به کتاب‌های محیط زیست مجهز شد که با این اقدام فرهنگی ۶۰ عنوان کتاب به این کتابخانه‌های شیراز اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: اعطای کتاب‌های زیست محیطی به کتابخانه‌ها با هدف حفظ آموزه‌های محیط زیست، ارتقای آگاهی مردم و جلب مشارکت عمومی برای انس با طبیعت انجام شده است.

شفیعی سروستانی با بیان اینکه علاقه‌مندان به کتابخوانی در رده‌های مختلف کودک و بزرگسال تاثیر بسزایی در آموزه‌های محیط زیستی دارند و این فرهنگ در سطح جامعه گسترش می‌یابد، افزود: اسفند ماه پارسال، همایشی با عنوان سواد زندگی – سواد محیط زیستی برای کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فار س برگزار شد که زمینه ساز تقویت و تجهیز کتابخانه‌ها به کتاب‌های زیست محیطی شد.

رئیس اداره آموزش و مشارکت مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس ارائه آموزش‌های محیط زیستی با شیوه‌های مختلف در کتابخانه هارا از الزامات فرهنگی برای تقویت آموزه‌های زیست محیطی دانست و ادامه داد: یکی از الزامات اجرای این طرح، وجود کتاب‌های مناسب با گروه‌های سنی مختلف و مطابق با پیشرفت‌های جهانی و بیان کننده مشکلات محیط زیست است و این بخش از اجرای طرح با مشارکت اداره کل محیط زیست فارس انجام شد.

انتهای پیام/ت

اهداء کتاب‌های زیست محیطی به کتابخانه‌های شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.