سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده صحیح از بیت المال جزء ضروریات است

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: استفاده صحیح از بیت المال در جهت پیشبرد اهداف سازمانی جزء ضروریات و ارکان اصلی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان نقش آماد و پشتیبانی در مقوله تعمیر و نگهداری را نقشی راهبردی و کلیدی دانست وگفت: باید با برنامه ریزی مدون و منسجم این مهم دنبال و بر روند اجرای دقیق آن نظارت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ نگهداری از اموال بیت المال باید در یک مجموعه ساری و جاری باشد و نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام با کمترین امکانات، بیشترین بهره وری را داشتند.

سرهنگ خورانی، با اشاره به استفاده درست و بهینه از امکانات و تجهیزات سازمانی گفت: اهمیت نگهداری و نگهداشت در هر سازمانی از ضروری‌ترین مباحث است که باید به آن توجه کافی شود.

 

این مقام انتظامی افزود: هرگز نباید کسی اجازه سوء استفاده از بیت المال را داشته باشد و باید حدود شرعی را در استفاده از بیت المال رعایت کرد.

 

سرهنگ خورانی افزود: رانندگان بایستی با اصول حفظ و نگهداری خودرو‌های سازمانی و موارد بکارگیری در صیانت آن آشنا بوده چرا که این امر ضریب وقوع حوادث را در حد چشمگیری کاهش می‌دهد.


فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در پایان گفت: عملکرد آماد و پشتیبانی در واقع به عنوان نیرویی محرک جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در یک مجموعه محسوب می‌شود.

 

انتهاس پیام/ع

از بیت المال باید صحیح استفاده شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.